Cum sa iti configurezi modulul de rezervare birouri cu roomio

Ghid pas cu pas

birouri

Cu aplicatia roomio de rezervare a biroului poti gestiona eficient birouri si alte spatii de lucru, profitand la maximum de spatiul de birou, minimizand confuzia si simplificand procesul de programare.

Hai sa te ghidam prin contul de administrator roomio desk.

 

 

Odata conectat, vei observa, in meniul lateral, o lista de actiuni disponibile pentru administratorii de cont roomio.

 

 

In calitate de administrator al roomio desk, vei putea adauga locatii noi in contul tau:

 

 

 

Sau poti sa modifici detaliile existente:

 

 

De asemenea, poti adauga sau edita departamente, in conformitate cu organigrama companiei:

 

 

Mai mult decat atat, poti adauga spatii de lucru noi sau le poti edita pe cele existente:

 

Inclusiv locatia, departamentul, etajul si resursele disponibile. De asemenea, poti adauga fotografii, astfel incat colegii tai sa poata identifica cu usurinta camerele.

 

 

Dupa ce ai configurat noul spatiu de lucru, poti incepe sa adaugi birouri.

 

 

Selecteaza toate resursele disponibile pentru fiecare birou si continua sa adaugi, pana cand ajungi la numarul de birouri disponibile in camera.

 

 

Pentru a te asigura ca sunt usor de identificat, poti adauga si fotografii ale birourilor in aplicatie.

 

 

Mai multe birouri cu acelasi echipament? Doar copiaza biroul setat deja si gata.

 

 

De asemenea, poti configura restrictii, cum ar fi numarul de zile disponibile pentru rezervarile individuale de birou.

 

 

Sau efectueaza actiuni precum:

  • adauga sau elimina utilizatori

 

 

  • defineste rolurile si permisiunile utilizatorilor

 

 

  • creeaza echipe, astfel incat colegii tai sa poata rezerva birouri in acelasi spatiu pentru intreaga echipa

 

 

Activati lucrul agil cu aplicatia de rezervare roomio desk!

Ai nevoie de mai multe detalii sau poate de unele functii personalizate? Contacteaza-ne pentru un demo!