POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

DECLARAȚIE DE CONFIDENȚIALITATE

Confidențialitatea dvs. este importantă pentru noi. Această politică, împreună cu Termenii si Conditiile acestui site web și orice alte documente menționate în această politică sunt menite să explice care sunt datele cu caracter personal pe care le colectăm, cum le prelucrăm și în ce scopuri. Suntem conștienți că vă pasă de datele dvs. cu caracter personal și luăm acest lucru în serios. Vă respectăm confidențialitatea și drepturile de a vă controla datele cu caracter personal. Ne angajăm să păstrăm confidențialitatea datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm.

Vă sfătuim cu tărie să citiți această politică de confidențialitate, astfel încât să vă cunoașteți drepturile cu privire la datele dvs. cu caracter personal și să înțelegeți angajamentul nostru față de confidențialitatea lor. Dacă aveți întrebări sau orice problemă privind confidențialitatea sau utilizarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați la dataprotection@esolutions.ro.

 

CINE SUNTEM NOI?

ESOLUTIONS GRUP SRL și afiliații noștri existenți sau viitori (colectiv „eSolutions” sau „noi”) sunt operatori sau procesatori cu privire la datele dumneavoastră. Aceasta înseamnă că determinăm scopul și modul în care datele dvs. personale sunt prelucrate, așa cum se specifică în această politică.

ESOLUTIONS GRUP SRL este o persoană juridică organizată în conformitate cu legislația României, cu sediul social in Bucuresti, sector 1, str. General Constantin Budisteanu nr. 28C, etajul 4, și este entitatea de contact pentru orice întrebări cu privire la modul în care sunt prelucrate datele dumneavoastră cu caracter personal.

 

CARE ESTE DOMENIUL DE APLICARE AL ACESTEI POLITICI?

Această politică de confidențialitate se aplică datelor cu caracter personal prelucrate de eSolutions sau furnizorii săi de servicii de la sau despre:

  • Vizitatorii site-ului sau utilizatorii site-urilor noastre web;
  • Clienții actuali și potențiali ai serviciilor și produselor eSolutions;
  • Furnizori de servicii, contractori și parteneri de afaceri;
  • Solicitanții de locuri de muncă;
  • Participanți la evenimentele eSolutions sau la evenimentele partenerilor noștri;
  • Vizitatorii spațiilor noastre;
  • Alte terțe părți cu care interacționăm. 

CE ÎNȚELEGEM PRIN DATE CU CARACTER PERSONAL?

Datele cu caracter personal sunt informațiile legate de o persoană și care pot fi utilizate pentru a identifica acea persoană, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, numele de utilizator ale rețelelor sociale, datele despre locație sau titlurile companiei.

Datele cu caracter personal sunt date despre dvs. pe care ni le furnizați atunci când interacționați cu eSolutions prin intermediul site-ului nostru web și prin utilizarea Produselor și Serviciilor noastre și care ne ajută să știm cine sunteți.

Aceasta înseamnă că, atunci când utilizați produsele, serviciile și site-ul nostru web, vom colecta anumite informații despre dvs. („date personale”) care vă pot identifica direct (nume, e-mail) sau indirect (adresa IP sau alt identificator online). De asemenea, colectăm informații anonime și date agregate cu privire la comportamentul utilizatorilor, informații de navigație, informații despre dispozitiv, care ne ajută să ne adaptăm serviciile și să înțelegem tendințele de utilizare. Pentru mai multe informații despre datele pe care le colectăm atunci când utilizați site-urile noastre web vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie-urile.

 

CE DATE PERSONALE SUNT PRELUCRATE?

Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, precum și scopurile și baza legală pentru o astfel de prelucrare, vor diferi în funcție de relația dvs. cu eSolutions.

Putem procesa:

  • Detalii de contact, de obicei acele date pe care le puteți găsi pe o carte de vizită, cum ar fi numele dvs., denumirea postului, adresa de e-mail, telefonul, adresele poștale;
  • Corespondența dvs. cu noi, cum ar fi e-mailuri, bilete, corespondență fizică;
  • Datele contului dvs., cum ar fi informații tranzacționale despre serviciile pe care le utilizați, modul în care interacționați cu noi și serviciile, datele de plată datorate sau primite, abonamentele pe care le utilizați, jurnalele, istoricul utilizării serviciilor, numerele de cont sau alte informații legate sau incluse în contractul dumneavoastră;
  • Date de acreditare, precum parole, sugestii și informații de securitate similare utilizate pentru autentificare și acces la conturi și servicii furnizate de eSolutions;
  • Date despre trafic, cum ar fi adresa IP, valoarea antetului User-Agent, antetele pachetelor IP;
  • Cookie-uri și alte tehnologii similare, cum ar fi datele din browserul dvs. web - tipul și limba browserului, adresa IP, sistemul de operare și versiunea, locația dvs. geografică generală și activitatea dvs. pe site-urile web eSolutions (paginile web vizualizate, linkurile accesate, numărul de vizite, nume de domeniu, informații despre limbă, e-mailuri deschise, linkuri făcute clic în interiorul e-mailului etc.);
  • Imagini, cum ar fi fotografii, videoclipuri, înregistrări vocale atunci când participați la evenimentele noastre; Înregistrări CCTV când ne vizitați sediul;
  • Datele pe care le obținem din alte surse, cum ar fi Registrul Comerțului, autoritățile publice și alți furnizori de date. Aceasta include date publice, date demografice, date bazate pe interese și comportamentul de navigare pe internet;
  • Date de recrutare, cum ar fi detaliile calificărilor, abilităților, experienței și istoricului de angajare, informații despre nivelul dvs. actual de remunerație, inclusiv drepturile la beneficii;

Nu prelucrăm informații sensibile, cum ar fi informații referitoare la starea dumneavoastră medicală sau de sănătate, rasă sau origine etnică, opinii politice, credințe religioase sau filosofice sau alte astfel de informații private care sunt considerate informații sensibile și nu vom colecta, înregistra sau furniza în mod intenționat astfel de informații către terți.

 

CUM PRELUCRAM DATE PERSONALE?

Colectăm informații despre dvs. atunci când ni le furnizați, când utilizați Serviciile sau Produsele noastre și, în unele cazuri, de la terți, după cum este descris mai jos:

Informațiile pe care ni le furnizați

Colectăm informații despre dvs. atunci când le introduceți în Servicii sau ni le furnizați în mod direct, de exemplu atunci când trimiteți o comandă, încheiați un acord, aplicați pentru un loc de muncă, utilizați serviciile noastre, comunicați cu eSolutions prin apeluri telefonice, platforma de asistență , e-mail, formulare web, chat, social media și alte astfel de metode de comunicare, abonați la newsletter-ul de marketing eSolutions sau la postări de blog, participați la evenimentele noastre sau ne oferiți servicii, accesați site-urile web eSolutions.

Informații pe care le colectăm automat

Colectăm informații despre dvs. atunci când utilizați Serviciile sau Produsele noastre, inclusiv navigarea pe site-urile noastre web și efectuarea anumitor acțiuni în cadrul Serviciilor. Urmărim anumite informații despre dvs. atunci când vizitați și interacționați cu oricare dintre Serviciile noastre. Aceste informații includ caracteristicile pe care le utilizați; linkurile pe care faceți click, precum și datele dispozitivului și conexiunii: informații despre computer, telefon, tabletă sau alte dispozitive pe care le utilizați pentru a accesa Serviciile, inclusiv tipul de conexiune și setările când instalați, accesați, actualizați sau utilizați Servicii. De asemenea, colectăm informații prin intermediul dispozitivului dvs. despre sistemul dvs. de operare, tipul de browser, adresa IP, adresele URL ale paginilor de trimitere / ieșire, identificatorii dispozitivului și datele de blocare. Folosim adresa dvs. IP și / sau preferința de țară pentru a vă oferi o experiență mai bună de service. Cât din aceste informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile.

Folosim cookie-uri și alte tehnologii similare, urmărindu-vă online atunci când vizitați site-urile noastre web (date observate), pentru a oferi o funcționalitate mai bună și pentru a vă recunoaște pe diferite Servicii și dispozitive. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie-urile, care include informații despre cum să controlați sau să renunțați la aceste cookie-uri și tehnologii de urmărire.

Informații pe care le primim din alte surse

Primim informații despre dvs. din alte surse, de exemplu, de la terțe părți, cum ar fi parteneri și / sau clienți, oferindu-ne anumite informații pentru ca noi să vă putem contacta sau dacă unul dintre partenerii noștri cu care lucrăm în strânsă legătură (cum ar fi parteneri de afaceri, furnizori de servicii, subcontractanți, revânzători etc.) partajează datele dvs. personale cu eSolutions pentru a vă putea contacta. În acest caz, primim informații minime despre dvs. (informațiile pe care le găsiți de obicei pe o carte de vizită) și le vom elimina în orice moment, la cererea dvs. De asemenea, colectăm informații de la anumite organizații, acolo unde este cazul și în măsura în care avem temeiuri legale pentru a face acest lucru.

Este posibil să primim informații despre dvs. de la furnizori terți de informații comerciale și surse disponibile publicului, cum ar fi platformele de socializare, bazele de date publice și de la partenerii noștri de afaceri și de canal. Putem combina aceste informații cu informații pe care le colectăm prin alte mijloace descrise mai sus. Aceste date pot include adrese de corespondență, titluri de funcții, adrese de e-mail, numere de telefon, date despre comportamentul utilizatorului, adrese IP și profiluri de socializare în scopul publicității direcționate a produselor care vă pot interesa, oferind comunicări personalizate, promovare și profilare. Acest lucru ne ajută să ne actualizăm și să ne îmbunătățim înregistrările, să identificăm clienți noi, să creăm publicitate mai personalizată și să sugerăm servicii care ar putea fi de interes pentru dvs.

Servicii marcate în comun

Deoarece unele servicii eSolutions pot fi co-branded și oferite în asociere cu un alt partener, dacă utilizați astfel de servicii, atât eSolutions, cât și cealaltă companie pot primi informații colectate prin intermediul acelui serviciu co-branded. Compania a cărei politică de confidențialitate este afișată pe un site web co-branded va fi responsabilă pentru datele personale colectate pe astfel de site-uri web.

Putem angaja serviciile unor parteneri terți care, în procesul de furnizare de servicii către eSolutions, pot colecta date personale despre dvs., date care pot include numele dvs., adresa de e-mail și activitatea online. De exemplu, atunci când organizăm evenimente, folosim serviciile diferiților contractori care sunt procesatori de date în numele nostru sau care sunt ei înșiși procesatori de date. Vă rugăm să verificați politicile lor de confidențialitate atunci când vă înregistrați la evenimentele noastre. Când eSolutions este sponsor sau partener la evenimente organizate de terți, este posibil să primim datele dvs. personale, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numele companiei, dacă ați fost de acord să primiți comunicări și să vă împărtășiți datele cu eSolutions. Vă încurajăm să vă familiarizați cu acele politici de confidențialitate ale unor terțe părți pentru a înțelege modul în care acestea vor gestiona datele dvs. personale.

 

CUM FOLOSIM DATELE PERSONALE?

Modul în care folosim datele personale pe care le colectăm depinde în parte de serviciile și produsele pe care le utilizați, de modul în care le utilizați și de orice preferințe pe care ni le-ați comunicat. Mai jos sunt scopurile specifice pentru care folosim informațiile pe care le colectăm despre dvs.:

Pentru a comunica 

Folosim informațiile dvs. de contact din motive precum să luăm legătura cu dvs., să comunicăm cu dvs. despre comenzile dvs. sau despre serviciile pe care le utilizați, memento-uri pentru abonamente, oferirea de asistență pentru clienți, răspunderea la întrebările sau comentariile dvs., trimiterea actualizărilor de securitate, notificări tehnice, informații administrative, mesaje, trimiterea de anunțuri despre serviciile / buletinele noastre informative, informarea dvs. despre evenimentele viitoare organizate sau sponsorizate de eSolutions, activități promoționale, comunicarea cu dvs. în procesele de recrutare. Majoritatea acestor comunicări face parte din Servicii și, în majoritatea cazurilor, nu puteți renunța la acestea. Dacă este disponibilă o opțiune de renunțare, veți găsi acea opțiune în comunicarea în sine sau în setările contului dvs.

Dacă corespondați cu noi prin chat, e-mail, servicii poștale sau altă formă de comunicare directă, putem păstra o astfel de corespondență și informațiile conținute în aceasta și le putem folosi pentru a răspunde la solicitarea dvs.

Pentru a comercializa, promova și stimula angajamentul cu serviciile și produsele noastre

Folosim informațiile dvs. de contact pentru a recomanda produse și servicii care ar putea fi de interes pentru dvs., pentru a vă trimite mesaje de marketing și publicitate precum buletine informative, comunicări de marketing, anunțuri sau oferte speciale, pentru a vă personaliza experiența sau pentru a vă informa despre evenimentele viitoare. Puteți renunța întotdeauna la primirea unor astfel de comunicări, iar această decizie nu vă va afecta capacitatea de a primi în continuare servicii de la noi sau de a vizita site-urile noastre web.

Pentru a vă trimite informații despre produsele, evenimentele, știrile și activitățile noastre, adaptate intereselor dvs., construim profiluri individuale din datele personale pe care ni le-ați furnizat (cum ar fi numele, compania, funcția, social media), din informații de navigare, informații privind utilizarea serviciilor noastre și informații furnizate de partenerii noștri despre dvs. Pe baza interesului nostru legitim de a ne promova produsele și serviciile, putem folosi, de asemenea, platforme terțe, cum ar fi LinkedIn, în conformitate cu termenii și condițiile lor de utilizare. Facem acest lucru pentru a vă maximiza experiența cu serviciile și produsele noastre și pentru a vă pune la dispoziție oferte personalizate pe placul dumneavoastră. Vă puteți opune oricând scriind la dataprotection@esolutions.ro.

În scopuri statistice 

Folosim date cu caracter personal în scopuri statistice și pentru a produce informații agregate. De exemplu, putem folosi date pentru a genera statistici despre numărul de utilizatori, participanții la eveniment, numărul de clicuri pe un site web sau distribuția demografică a vizitatorilor pe unul dintre site-urile noastre web.

Site-urile eSolutions folosesc Google Analytics pentru a urmări frecvența cu care oamenii accesează sau citesc conținutul nostru sau accesează site-ul nostru. Folosim aceste informații ca date agregate pentru a înțelege ce conținut, informații sau servicii consideră utile sau interesante utilizatorii noștri, astfel încât să putem produce conținutul cel mai valoros pentru a satisface nevoile dumneavoastră. Nu urmărim indivizii, ci examinăm informațiile numai în forma agregată. Putem folosi aceste statistici agregate în scopuri de marketing, pentru a ne ajuta să îmbunătățim modul în care ne promovăm produsele.

Furnizarea și îmbunătățirea serviciilor și asistenței pentru clienți

Când deveniți clientul nostru, colectăm date cu caracter personal despre dvs., inclusiv detalii de contact, comunicări, corespondență, feedback, informații despre cont, informații de acreditare, date despre trafic, informații de plată pentru procesarea comenzilor (inclusiv istoricul plăților).

Folosim datele cu caracter personal (care pot include corespondența dvs., date despre trafic, jurnale) necesare pentru a investiga, a răspunde și a rezolva plângerile și problemele de service sau perioadele de nefuncționare.

Procesăm datele dvs. personale pentru crearea și menținerea contului dvs., controlul accesului la acesta, administrarea contractelor, furnizarea de servicii, procesarea comenzilor și plăților și activarea altor beneficii sau oportunități asociate serviciilor noastre, inclusiv anumite caracteristici ale soluțiilor noastre.

Gestionarea cererilor de locuri de muncă

Ca parte a oricărui proces de recrutare, eSolutions colectează și prelucrează date personale referitoare la solicitanții de locuri de muncă. Trebuie să prelucrăm datele pentru a lua măsuri la cererea dvs. înainte de a stabili un contract cu dvs. În unele cazuri, trebuie să prelucrăm date pentru a ne asigura că respectăm obligațiile legale. eSolutions are un interes legitim în prelucrarea datelor cu caracter personal în timpul procesului de recrutare și pentru păstrarea evidenței procesului. Prelucrarea datelor de la solicitanții de locuri de muncă ne permite să gestionăm procesul de recrutare, să evaluăm și să confirmăm aptitudinea unui candidat pentru angajare și să decidem cui să oferim un loc de muncă. De asemenea, este posibil să prelucrăm date de la solicitanții de locuri de muncă pentru a răspunde și a ne apăra împotriva reclamațiilor legale.

Protecția noastră și a clienților

Folosim datele personale, cum ar fi informații despre dvs., inclusiv detalii de contact, corespondența dvs. cu noi, informațiile contului dvs., informațiile de acreditare, datele despre trafic, informațiile de plată pentru a preveni și a detecta fraude sau abuzuri ale site-urilor și serviciilor eSolutions, pentru a preveni și detecta orice atac și pentru a putea identifica, pentru a vă asigura contul și securitatea datelor și pentru a ne proteja afacerea de tranzacții frauduloase.

Când vizitați sediul nostru, putem colecta și informații despre dvs. pe CCTV ca parte a măsurilor noastre de prevenire a securității.

Gestionarea nevoilor afacerii

eSolutions poate utiliza aceste date personale pentru a rafina serviciile noastre și pentru a vă înțelege nevoile și interesele, pentru a ne adapta mai bine serviciile în funcție de nevoile dvs. și pentru a comunica cu dvs. despre alte servicii oferite de eSolutions.

Folosim date cu caracter personal, inclusiv feedback-ul dvs., pentru a efectua cercetări și dezvoltări în vederea dezvoltării ulterioare a serviciilor noastre, pentru a oferi o experiență mai bună clienților noștri și pentru a ne dezvolta afacerea.

Colectarea datelor în acest mod ne permite să colectăm statistici despre utilizarea și eficacitatea site-urilor noastre web, să vă personalizăm experiența și să adaptăm interacțiunile noastre cu dvs.

Organizarea evenimentelor

Datele dvs. personale pot fi prelucrate ca participant la evenimentele noastre, conferințe, sesiuni de instruire, ateliere, seminarii web, demonstrații și alte evenimente fizice sau online.

eSolutions poate găzdui sau participa la multe evenimente pe tot parcursul anului. Pentru a vă înregistra la aceste activități și pentru a vă contacta pentru a furniza informații utile în legătură cu acestea (locație, vorbitori, agendă etc.) prelucrăm datele personale pe care le furnizați prin intermediul formularului disponibil pe site-urile noastre web sau pagina de înregistrare (dacă este diferită de site-uri web), cum ar fi numele dvs., prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon, locația, contul social media, funcția, compania, vocea, imaginea, pe baza acceptării dvs. de participare și a acordului dvs. cu termenii și condițiile evenimentului nostru; vom stoca aceste informații în baza (bazele) de date și le vom folosi pentru a vă oferi informații și servicii asociate evenimentului.

Pentru a vă oferi informații de urmărire după un eveniment la care ați participat sau pentru a vă cere feedback, vă procesăm adresa de e-mail, pe baza acordului dvs. de a participa la evenimentele noastre; de asemenea, vă putem contacta în legătură cu evenimente similare, seminarii web și ateliere pe care le organizăm (puteți oricând să alegeți să nu primiți acest tip de informații).

Vă rugăm să rețineți că atunci când pagina de înregistrare este gestionată de o terță parte (de exemplu, un partener), datele dvs. personale sunt colectate în conformitate cu politica de confidențialitate a terței părți, astfel cum a fost pusă la dispoziție la înregistrare. Pentru organizarea acestor evenimente folosim serviciile diferiților contractanți care sunt procesatori de date în numele nostru sau care sunt ei înșiși procesatori de date. Vă rugăm să verificați politicile lor de confidențialitate atunci când vă înregistrați la evenimentele noastre.

Atunci când eSolutions este sponsor sau partener la evenimente organizate de terți, este posibil să primim datele dvs. personale, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numele companiei, dacă ați fost de acord să primiți comunicări și să vă împărtășim datele cu eSolutions.

Vă încurajăm să vă familiarizați cu acele politici de confidențialitate ale unor terțe părți pentru a înțelege modul în care acestea vor gestiona datele dvs. personale.

Ca participant la evenimentele noastre, vi se va emite o insignă de nume pe care vi se poate cere să o afișați la intrarea în diferitele zone ale evenimentelor noastre. Facem acest lucru în interesul nostru legitim de a gestiona accesul la evenimentele noastre.

Aceste ecusoane conțin de obicei un cod de bare sau un cod QR care oferă date personale pe care le-ați pus la dispoziție în timpul procesului de înregistrare (nume, titlu, companie, e-mail etc.). Partenerii sau sponsorii evenimentelor pot solicita în mod direct informații despre dvs. la standurile sau prezentările lor de conferințe sau vă pot scana ecusonul (dacă le permiteți acest lucru). Permiterea scanării ecusonului este complet opțională și pot utiliza datele dvs. personale pentru a vă contacta după eveniment sau în alte scopuri în care sunteți de acord cu acestea. Utilizarea datelor dvs. personale în acest caz va fi supusă politicilor de confidențialitate ale acelor companii și nu ne asumăm responsabilitatea pentru o astfel de utilizare. Vă recomandăm să consultați aceste politici de confidențialitate înainte de a furniza datele dvs. sau de a accepta scanarea ecusonului.

Scanarea ecusonului este complet opțională și puteți oricând să o refuzați. În toate cazurile, dacă permiteți altor participanți la eveniment (inclusiv delegații eSolutions), sponsorilor sau partenerilor să vă scaneze ecusonul, acești participanți vă pot contacta cu privire la produsele și serviciile lor. eSolutions oferă, de asemenea, o listă de participanți sponsorilor, co-sponsorilor și expozanților evenimentelor noastre. eSolutions poate permite, de asemenea, sponsorilor, co-sponsorilor și / sau expozanților să vă trimită materiale prin poștă o dată pe eveniment sponsorizat, caz în care eSolutions angajează o casă de corespondență terță parte și nu împărtășește adresa dvs. poștală direct cu sponsorul / expozantul. Dacă nu doriți ca informațiile dvs. să fie incluse într-o listă de participanți sau să primiți informații de la sponsori, co-sponsori și / sau expozanți, vă puteți exprima preferințele atunci când vă înregistrați pentru evenimente sau ne puteți contacta direct la dataprotection@esolutions.ro.

Fotografii și videoclipuri la evenimentele noastre 

Este posibil să facem fotografii și înregistrări video în Evenimentele noastre (inclusiv Evenimente organizate de terți, unde avem standuri sau prezentări). Având în vedere că aceste evenimente sunt zone publice și că nu intenționăm să ne concentrăm asupra dvs. ca persoană fizică (cu excepția cazului în care sunteți un invitat special, cum ar fi un speaker), facem acest lucru pe baza interesului nostru legitim de a documenta evenimentele noastre și de a le comercializa succesul. .

Dacă aveți nelămuriri cu privire la fotografiile / înregistrările dvs. de la un eveniment sau dacă doriți ca noi să nu mai folosim fotografii / înregistrări ale dvs. în material nou, vă rugăm să ne contactați la dataprotection@esolutions.ro. Atunci nu vom mai folosi datele dvs. personale în materiale informative noi. De asemenea, vă vom elimina din materialele deja publicate ori de câte ori este posibil. Puteți oricând să vă opuneți să fiți fotografiat sau înregistrat în timpul evenimentului contactând fotografii noștri sau personalul organizator.

Testimoniale

Este posibil să procesăm informațiile dvs. personale pentru a posta testimoniale pe site-urile noastre web sau pe rețelele noastre sociale, dar mai întâi vom obține consimțământul dvs. pentru a vă folosi numele și mărturiile.

Speakeri

Vă vom prelucra imaginea și vocea (fotografii, videoclipuri), numele, titlul, compania, informații despre viața și educația dvs. profesională, precum și diapozitivele dvs. de prezentare (dacă este cazul) dacă participați la unul dintre evenimentele noastre ca speaker . Este posibil să facem publice aceste date prin intermediul site-ului nostru web, al rețelelor sociale sau al altor canale. Vă vom solicita consimțământul pentru a face acest lucru, cu toate acestea, deoarece intenția noastră este de a comercializa evenimentele noastre, putem refuza să vă numim ca speaker dacă nu sunteți de acord cu o astfel de utilizare. De asemenea, putem colecta informații furnizate de participanții la eveniment care v-au evaluat performanța ca speaker. De asemenea, putem realiza și stoca fotografii, înregistrări video și audio.

Publicitate online

Nu livrăm reclame online de la terți pe site-urile noastre web, dar promovăm serviciile noastre pe alte site-uri web. Vă rugăm să vă familiarizați cu declarațiile de confidențialitate ale operatorilor de site-uri web sau ale agenților de publicitate în rețea pentru a înțelege practicile lor legate de publicitate.

Ce se întâmplă dacă nu ne oferiți datele 

Puteți utiliza site-urile web eSolutions fără a furniza datele dvs. personale. Informațiile de pe site-urile noastre web sunt disponibile chiar dacă nu ne furnizați date personale. Cu toate acestea, dacă doriți să comandați servicii sau produse eSolutions, anumite date personale sunt necesare, astfel încât să putem furniza serviciile pe care le-ați achiziționat sau solicitat, precum și să vă autentificăm, astfel încât să știm că sunteți dvs. și nu altcineva .

Dacă refuzați prelucrarea datelor dvs. personale, în funcție de relația dvs. cu noi, este posibil să nu vă putem oferi produsele sau serviciile noastre, să vă trimitem buletine informative, informații despre evenimentele noastre sau alte oferte, nu vom putea să încheiem un contract cu dvs. sau interacționa în alt mod cu dvs. așa cum este descris în această politică.

Puteți să vă gestionați contul și să renunțați la primirea comunicării de marketing în orice moment.

 

CARE ESTE BAZA LEGALĂ PENTRU PRELUCRAREA DATELOR?

Vom procesa datele dvs. cu caracter personal pe baza următoarelor temeiuri juridice:

  • Pentru a încheia acordul și îndeplinirea acordului dvs. și a lua măsuri în conformitate cu solicitările dvs.
  • In baza interesului comercial legitime, de ex. prevenirea fraudei, menținerea securității rețelei și serviciilor noastre și îmbunătățirea serviciilor noastre. Ori de câte ori ne bazăm pe această bază legală pentru a prelucra datele dvs., evaluăm interesele noastre comerciale pentru a ne asigura că acestea nu vă înlocuiesc drepturile. În plus, în unele cazuri aveți dreptul de a vă opune acestei procesări. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea de mai jos referitoare la drepturile persoanei vizate.
  • Respectarea unei obligații legale obligatorii, inclusiv de exemplu cerințe contabile și fiscale, care fac obiectul unor politici interne stricte (cum ar fi perioadele de păstrare), proceduri și drepturile dvs. în conformitate cu GDPR.
  • Consimțământul pe care îl oferiți în cazul în care eSolutions nu se bazează pe un alt temei legal. Consimțământul poate fi retras cu ușurință în orice moment. Când vă dați consimțământul, veți primi și informații despre cum să vi-l retrageți. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea de mai jos referitoare la drepturile persoanei vizate.

CUI DIVULGĂM DATELE PERSONALE?

Datele personale pe care le colectăm sunt doar pentru uz intern și nu vom autoriza divulgarea acestor date către nimeni din afara eSolutions, fără consimțământul dvs. pentru o astfel de divulgare, cu excepția circumstanțelor limitate descrise în această Notificare de confidențialitate, în acordul dvs. aplicabil sau permis prin lege. Dacă este necesar să furnizăm datele cu caracter personal unor terțe părți, le vom împărtăși doar în măsura rezonabilă.

Putem dezvălui datele dvs. personale așa cum este descris mai jos:

Companiilor sau afiliaților grupului eSolutions

Toate datele personale pe care le colectăm despre dvs. pot fi transferate sau accesate de companiile noastre. Vom proteja confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal pe care le colectăm în conformitate cu termenii prezentelor notificări de confidențialitate și legea aplicabilă.

Partenerilor și furnizorilor de afaceri terți

În măsura necesară furnizării serviciilor, putem dezvălui datele dvs. personale furnizorilor de servicii terți, dacă este necesar / solicitat. De asemenea, vă rugăm să rețineți că furnizorii noștri de servicii terți și partenerii de canal pot fi situați într-o altă țară decât a dvs., astfel încât datele dvs. personale ar putea fi transferate peste granițe. Vă asigurăm că solicităm furnizorilor noștri de servicii terți și partenerilor de afaceri să păstreze confidențial toate datele pe care le împărtășim cu aceștia și să le folosim numai pentru a-și îndeplini obligațiile care rezultă din acordurile pe care le-am încheiat cu aceștia. Li se cere să mențină un nivel adecvat de confidențialitate și securitate. Vă rugăm să rețineți că orice informație pe care o partajați în mod independent cu aceste terțe părți este supusă practicilor și politicilor lor de confidențialitate. În caz de reorganizare, fuziune, vânzare, asociere în participație sau orice alt act, putem furniza datele personale unei terțe părți.

Exemplu de tip de parteneri și furnizori de afaceri terți:

  • Terțe părți pentru promoții comune. Aceștia vor fi responsabili pentru propria lor conformitate cu legile aplicabile privind confidențialitatea;
  • Alți terți, atunci când vă înscrieți la serviciul lor și datele dvs. personale sunt utilizate de aceștia în scopuri de autentificare și prevenire a fraudei;
  • Terțe părți cu care promovăm, cum ar fi Facebook, pentru a vă oferi reclame online;
  • Terțe părți pe care le folosim pentru a vă oferi e-mailuri de vânzare și / sau marketing, de exemplu, MailChimp;
  • Companiile care sunt angajate să presteze servicii pentru sau în numele eSolutions;
  • Agenții de colectare a datoriilor sau alte organizații de recuperare a datoriilor.

Autorităților publice, auditorilor sau altor instituții

Dacă avem obligația legală de a partaja datele dvs. personale, putem dezvălui informațiile autorității competente. Putem elibera datele cu caracter personal pentru a ne conforma legii, pentru a ne proteja drepturile, proprietatea, siguranța afacerii noastre, pentru a ne respecta drepturile și pentru a ajuta la controlul fraudei, spamului sau a altor conduite nedorite și pentru a sprijini auditul.

Exemplu de autorități:

  • Agenții de aplicare a legii, organisme guvernamentale, organizații de reglementare, instanțe sau alte autorități publice, dacă trebuie, sau dacă suntem autorizați prin lege;
  • Terță parte sau un organism în care o astfel de dezvăluire este obligatorie în vederea respectării legii aplicabile sau altor cerințe legale sau de reglementare.
  • Astfel de autorități sau instituții publice pot fi autorități relevante pentru protecția datelor sau autorități pentru protecția consumatorilor;

Dezvăluirea atunci când v-ați dat consimțământul

Putem dezvălui datele dvs. personale dacă avem consimțământul dvs. în acest sens.

Dezvăluirea datelor anonime sau agregate

Putem partaja informații care nu identifică nicio persoană fără restricții.

 

TRANSFERĂM DATELE PERSONALE ÎN STRĂINĂTATE?

Datele personale colectate de noi pot fi stocate și prelucrate în România sau în orice altă țară în care afiliații sau furnizorii noștri de servicii dispun de facilități. Ne asigurăm că datele dvs. sunt păstrate și transferate în siguranță, respectând cerințele legale europene pentru transferurile de date.

În contextul finalizării scopurilor prezentate în această politică, datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate în străinătate către state din Uniunea Europeană („UE”), Spațiul Economic European („SEE”) sau către țări terțe.

Orice transfer efectuat de eSolutions va respecta cerințele legale stabilite de legislația europeană privind protecția datelor. În ceea ce privește transferurile de date către țări terțe, ne asigurăm că există garanții adecvate pentru a vă menține datele în siguranță.

 

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE PERSONALE?

eSolutions va stoca datele dvs. numai pentru perioada de timp necesară sau cerută de lege. Vom păstra și utiliza datele dvs. personale pentru a ne conforma cu cerințele noastre comerciale, obligațiile legale, pentru a rezolva litigiile, pentru a ne proteja activele și pentru a ne pune în aplicare acordurile.

Vom stoca datele dvs. cu caracter personal numai pentru perioada de timp necesară pentru a realiza scopurile descrise în această politică și în conformitate cu obligațiile noastre legale, obligațiile noastre contractuale sau practicile din industrie.

Ne vom asigura că nu păstrăm date excesive sau irelevante, cum ar fi datele care nu sunt actualizate. De asemenea, vom revizui în mod constant perioadele de timp pentru care sunt păstrate diferitele categorii de date pe care le prelucrăm.

După expirarea duratei prelucrării și eSolutions nu mai are motive legale sau legitime pentru prelucrarea datelor dvs. personale, datele vor fi șterse în conformitate cu procedurile sale, care pot implica arhivarea, anonimizarea sau distrugerea acestora.

 

CUM VĂ PĂSTRĂM DATELE ÎN SIGURANȚĂ?

eSolutions se preocupă de securitatea datelor dvs. personale și intenționăm să le protejăm și să le tratăm în siguranță în conformitate cu această politică de confidențialitate. eSolutions implementează măsuri de protecție fizică, administrativă și tehnică concepute pentru a vă proteja informațiile personale împotriva accesului, utilizării sau divulgării neautorizate.

Când vine vorba de prevenirea pierderii datelor, modificării, utilizării necorespunzătoare, accesului neautorizat sau prelucrării ilegale a datelor personale colectate, ne angajăm să respectăm cele mai bune practici din industrie. Prin urmare, eSolutions

  • Utilizează tehnologia de criptare, după caz;
  • Solicită furnizorilor să protejeze datele cu caracter personal împotriva accesului, utilizării și divulgării neautorizate;
  • Limitează accesul la sistemele pe care sunt stocate datele cu caracter personal;
  • Monitorizează posibilele atacuri și vulnerabilități.

Cu toate acestea, nu putem garanta că măsurile luate vor preveni orice amenințare la adresa securității. În cazul unei încălcări a securității care are ca rezultat divulgarea neautorizată a informațiilor, vă vom notifica cât mai curând posibil.

Avem echipe care analizează și îmbunătățesc în mod constant măsurile noastre pentru a vă proteja datele cu caracter personal de acces neautorizat, pierderi accidentale, divulgare sau distrugere.

Puteți accesa interfața de gestionare a serviciilor numai prin utilizarea unui nume de utilizator și a unei parole dedicate. Pentru a proteja confidențialitatea informațiilor personale, trebuie să păstrați parola confidențială și să nu o divulgați niciunei alte persoane. Vă rugăm să ne anunțați imediat dacă credeți că parola dvs. a fost folosită greșit. Ar trebui să vă deconectați întotdeauna și să închideți browserul când terminați sesiunea. Vă rugăm să rețineți că nu vă vom solicita niciodată datele personale sau informațiile de cont securizate prin mijloace de comunicare nesolicitate. Sunteți responsabil pentru păstrarea sigură a datelor dvs. personale și a informațiilor despre cont și pentru a nu le distribui altora.

Site-urile noastre web pot furniza linkuri către site-uri web ale unor terțe părți. Nu putem fi responsabili pentru securitatea și conținutul unor astfel de site-uri terțe. Deci, asigurați-vă că ați citit politicile de confidențialitate și cookie-uri ale companiei înainte de a utiliza sau de a introduce informațiile dvs. personale pe site-ul lor web.

Puteți alege să vă dezvăluiți datele personale în anumite moduri, cum ar fi plugin-urile sociale (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, Twitter) și să utilizați servicii terțe care vă permit să postați recenzii sau alte informații în mod public, iar și o terță parte ar putea folosi aceste informații.

Plugin-urile sociale și aplicațiile sociale sunt operate de rețeaua socială în sine și sunt supuse propriilor condiții de utilizare și politici de confidențialitate și cookie-uri. Ar trebui să vă asigurați că sunteți familiarizați cu acestea.

 

CARE SUNT DREPTURILE DVS?

Când procesăm datele dvs. personale, este foarte important să știm că aveți următoarele drepturi:

Dreptul de a accesa datele cu caracter personal pe care le prelucrăm despre dvs.: aveți dreptul de a obține o confirmare dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale și, dacă da, să aveți acces la tipul de date cu caracter personal și la condițiile de prelucrare, trimițându-ne o cerere în acest sens.

Dreptul de a rectifica/modifica datele cu caracter personal: aveți dreptul de a obține rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care vă privesc. Dacă datele dvs. trebuie actualizate, aveți și posibilitatea de a corecta, șterge inexactitățile și / sau actualiza datele.

Dreptul de a șterge datele cu caracter personal pe care le prelucrăm despre dvs.: ne străduim să prelucrăm și să păstrăm datele dvs. numai atât timp cât avem nevoie. În anumite circumstanțe stipulate de GDPR, aveți dreptul să ne solicitați să ștergem datele dvs. personale pe care le deținem. Ca întotdeauna, dacă doriți ca eSolutions să vă șteargă datele personale din evidență, vă rugăm să ne contactați la dataprotection@esolutions.com și vă vom răspunde într-un timp rezonabil. Dacă este necesar, având în vedere fiecare caz particular, este posibil să fim nevoiți să păstrăm anumite informații pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale, în scopuri comerciale legitime și prin lege.

Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul de a solicita restricționarea prelucrării în cazurile în care: (i) considerați că datele personale prelucrate sunt inexacte, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor cu caracter personal ; (ii) prelucrarea este ilegală, totuși nu doriți să ștergem datele dvs. personale, ci să restricționăm utilizarea datelor; (iii) în cazul în care nu mai avem nevoie de datele dvs. personale în scopurile descrise în această politică, dar solicitați datele pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unei cereri legale sau (iv) v-ați opus prelucrării în așteptarea verificării dacă prevalează temeiurile legitime.

Dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrare, atunci când prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs., fără a afecta legalitatea prelucrării întreprinse până în acel moment.

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor din motive legate de situația dvs. particulară, atunci când prelucrarea se bazează pe un interes legitim și de a vă opune în orice moment procesării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv profilarea.

Dreptul la portabilitatea datelor, adică dreptul de a primi datele dvs. cu caracter personal, pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și dreptul de a transfera aceste date către alt operator, unde: prelucrarea se bazează pe consimțământ sau pe un contract și prelucrarea se efectuează prin mijloace automate, în conformitate cu GDPR.

Dreptul de a renunța la mesajele de marketing, adică dacă nu mai doriți să primiți mesaje de marketing de la eSolutions, puteți alege să renunțați la toate comunicările de marketing. Există diferite moduri de a renunța:

  • Contactați echipa noastră de marketing - trimiteți-ne un e-mail la marketing@esolutions.ro
  • Faceți clic pe linkul de la sfârșitul unui e-mail de marketing pentru a vă dezabona;
  • Spuneți reprezentantului vânzărilor dacă primiți un apel;
  • Trimiteți-ne un e-mail la dataprotection@esolution.ro.

Renunțarea nu înseamnă că nu veți mai primi mesaje legate de serviciile furnizate, dacă aveți un acord cu noi. Veți primi în continuare astfel de mesaje, cu excepția cazului în care am stabilit altfel.

Dreptul de a gestiona cookie-urile și de a înțelege mai multe despre ce sunt acestea, prin urmare, dacă doriți să dezactivați un cookie sau să înțelegeți mai multe despre ce sunt acestea, consultați Politica privind cookie-urile pentru detalii complete despre cum să faceți acest lucru.

Ne rezervăm dreptul de a păstra datele dvs. personale pentru o perioadă rezonabilă de timp, în conformitate cu standardele din industrie și legile aplicabile.

Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor judecătorești competente.

Vă puteți exercita drepturile în orice moment.

Pentru orice întrebări cu privire la drepturile dumneavoastră vă rugăm să ne scrieți la dataprotection@esolutions.ro.

 

ALTE INFORMAȚII IMPORTANTE PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA

Integritatea datelor

Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele pe care le colectează sunt exacte, complete și actualizate, pentru că acestea să fie fiabile pentru utilizare.

Informații despre copii

Nu vom colecta sau menține niciodată în mod intenționat informații despre persoane definite ca minori în legislația sau reglementările locale. Cu toate acestea, dacă credeți că suntem în posesia unor astfel de informații, vă rugăm să nu contactați la dataprotection@esolutions.ro și vom face anchetele și investigațiile necesare și, dacă este cazul, vom șterge aceste informații.

Verificarea politicilor de confidențialitate

Verificăm periodic că această politică de confidențialitate este completă, exactă și cuprinzătoare, afișată în mod vizibil și complet implementată. Instruirea adecvată a angajaților este în vigoare și am dezvoltat proceduri interne pentru a asigura integritatea și siguranța datelor personale stocate.

Modificări la această politică de confidențialitate

Această politică de confidențialitate poate fi modificată și actualizată de noi din când în când, deoarece ar putea fi necesar, modificările fiind publicate pe site. De aceea, utilizatorii sunt de acord să recitească această secțiune a site-ului cu regularitate, iar accesul dvs. repetat sau utilizarea repetată a acestui site vor constitui dovada că ați fost de acord cu aceste modificări. Această politică de confidențialitate a fost actualizată ultima dată pe 01.05.2021.

Legea aplicabilă

Orice reclamație sau dispută determinată sau legată de utilizarea acestui site web, conținutul acestuia sau materialele prezentate în acesta vor fi guvernate de legislația română în vigoare.

Cum să depuneți o reclamație 

Dacă aveți întrebări despre modul în care prelucrăm datele dvs. personale, despre exercitarea drepturilor dvs. sau despre politica noastră de confidențialitate, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la dataprotection@esolutions.ro, iar noi vă vom contacta cât mai curând posibil.

Vă asigurăm că vom investiga cu promptitudine problema și că ne-am angajat să soluționăm orice problemă de confidențialitate pe care o aveți.

Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru sau credeți că nu prelucrăm datele dvs. cu caracter personal conform legii, puteți face plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal si www.dataprotection.ro.