Rezervari birouri

Ofera angajatilor tai o solutie de management al spatiilor de birouri care sa le satisfaca nevoile.

Rezervare birouri

Cum functioneaza?

roomio desk a fost dezvoltat pentru a ajuta angajatii sa rezerve cu usurinta cea mai potrivita statie de lucru. Cu optiuni avansate de filtrare, poti alege locatia, etajul, biroul sau echipamentul de care ai nevoie. Aplicatia va afisa spatiile disponibile si un calendar in care poti rezerva intervalul dorit. Ai posibiliatea de a face o rezervare incepand cu o zi pana la 3 saptamani. Un singur click si biroul este rezervat!

Clientii si partenerii nostri

roomio este folosit in Europa de catre clientii si partenerii nostri, atat companii, cat si hoteluri sau spatii pentru evenimente. Impreuna cu partenerii specializati in afisaj digital oferim pachete care asigura clientilor o solutie management sali completa, integrata hardware si software.

Citeste mai mult
SAMSUNG
CARREFOUR
TELEKOM
REGINA MARIA
CROWNE PLAZA

Solutie pentru rezervarea birourilor in medii de lucru dinamice

Intr-o perioada in care lucrul de acasa se inradacineaza tot mai adanc in cultura antreprenoriala, roomio desk ajuta companiile sa optimizeze gestionarea spatiului, oferind informatii despre modul in care acesta este utilizat.

roomio desk echilibreaza gestionarea usoara si eficienta a spatiului de lucru cu satisfacerea nevoilor angajatilor de a avea un loc adecvat pentru a-si desfasura activitatea atunci cand sunt la birou.

alternative desc for image
alternative desc for image

Rezervarea unui birou – mai usoara ca niciodata

Interfata prietenoasa a aplicatiei ajuta utilizatorii sa rezerve cu usurinta o statie de lucru, de oriunde, oricand. Dupa selectarea locatiei si a datei sau perioadei dorite, birourile disponibile pot fi analizate dintr-o privire. Alegerea urmeaza sa fie facuta in dependenta de nevoile personale: lumina, dotari birou - monitoare calibrate, accesorii, articole de papetarie, imprimanta etc. Apoi, cu doar o apasare de buton, biroul este rezervat.

Planul general al spatiului

Utilizatorii pot vizualiza planul camerei pentru a intelege exact unde se afla o statie de lucru, daca birourile de langa aceasta sunt rezervate sau sunt inca disponibile, cat de aproape este intrarea si alte detalii.

roomio desk permite echipelor sa lucreze mai eficient intr-un spatiu de lucru comun.

alternative desc for image

Solicita o oferta

Functionalitati

Harta spatiului de lucru

Harta spatiului de lucru

Ilustreaza exact pozitionarea unui birou, cat de aproape este fata de usa, daca birourile de langa acesta sunt rezervate sau nu, daca este la geam, precum si alte detalii pe care utilizatorii le pot analiza.

Rezervari din mers

Rezervari din mers

Gaseste biroul potrivit, situat in spatiul de lucru preferat si rezerva-l de oriunde, folosind aplicatia roomio desk, pe orice dispozitiv. Poti accesa oricand rezervarea pentru editari si modificari.

Detalii birou

Detalii birou

Alege dintr-o lista de dotari si rezerva biroul care corespunde cel mai bine nevoilor tale specifice – ar putea fi doua monitoare, scaun pentru oaspeti, amplasare la fereastra sau orice alt detaliu semnificativ.

Filtrare avansata

Filtrare avansata

Navigheaza prin toate informatiile folosind optiunile de filtrare avansata. Poti selecta locatia, vizualiza disponibilitatea, alege data sau o perioada specifica etc. Gasirea unui birou perfect este mai usoara decat ai putea crede.

Integrare cu calendarul

Integrare cu calendarul

Daca este necesar, datele sunt sincronizate automat cu sistemul tau de calendar, indiferent daca este vorba de Microsoft Exchange, G Suite sau sisteme specializate precum VerA.web.

Check-in la birou

Check-in la birou

Monitorizezi care birouri sunt utilizate cu adevarat, nu doar rezervate, prin implementarea unui sistem de check-in: utilizatorii doar scaneaza un cod QR cand ajung la birou.

De ce roomio desk?

Creeaza un mediu de lucru flexibil

Creeaza un mediu de lucru flexibil

Ofera angajatilor tai flexibilitatea de a alege un spatiu de lucru potrivit, permitand accesul la diferite birouri pentru diferite activitati.

Redu costurile imobiliare

Redu costurile imobiliare

Optimizeaza costurile maximizand utilizarea spatiului de lucru si nu irosi niciodata spatiul cu birouri care raman goale.

Adapteaza-te la modul de lucru modern

Adapteaza-te la modul de lucru modern

Implementeaza o solutie simpla pentru provocari precum un numar tot mai mare de angajati care lucreaza de la distanta sau care petrec doar o parte din timpul de lucru la birou.

Creste satisfactia angajatilor

Creste satisfactia angajatilor

Ofera angajatiilor tai posibilitatea de a alege locatia, etajul, camera, echipamentele de la birou, avand o viziune de ansamblu completa - totul intr-un singur loc.

Preturi

Alege solutia noastra SaaS sau opteaza pentru un software gazduit in-house

Rezervari Birouri

Tip licenta
  • Pret
  • Mentenanta
  • Asistenta la instalare

SaaS

abonament 12 luni
  • 30 EUR / birou
  • inclus
  • -

On Premise

abonament 12 luni
  • 30 EUR / birou
  • la cerere
  • la cerere

Rezervari Birouri

Tip licenta
  • Pret
  • Mentenanta
  • Asistenta la instalare

SaaS

abonament 12 luni
  • 30 EUR / birou
  • inclus
  • -

Rezervari Birouri

Tip licenta
  • Pret
  • Mentenanta
  • Asistenta la instalare

On Premise

abonament 12 luni
  • 30 EUR / birou
  • la cerere
  • la cerere